CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 4 sierpnia 2009

No Name Game- co nowego

Coś tam pisałem ostatnio, pisałem i napisałem o jakimś FPS w Blenderze, pisałem tam także coś o myszce FPS. Co do tej myszki, to nie zrobiłem, ponieważ z niewiadomych powodów skrypt nie chce działać, a właściwie, to działa, lecz niepoprawnie. Ale żeby odwzorować klimat PSX nie jest potrzebna myszka, wystarczy obracanie przypisać odpowiednim klawiszom. Dobra, teraz zmiany względem wersji poprzedniej:

-Dodana jakaś przyzwoita tekstura trawy
-Dodany skybox (bug: przy łączeniach widać "szwy")
-Poruszanie celownikiem (podobne, jak w grach FPS z konsoli PSX)
-Usunięte wszystkie obiekty (tj. pseudo bunkier, wagon i pseudo karabin)

A teraz screenshot:


Ah... i oczywiście na koniec informacje o tym, co zostanie (a przynajmniej powinno zostać) dodane w następnej wersji:

-Naprawa błędu ze skyboxem
-Dodanie jakiejś muzyczki
-Dodanie paru objektów
-Dodanie menu

0 komentarze: